wtorek, 26 maja 2020

Lekcja nr 19 w systemie zdalnym (27 V 2020) - klasa Ib i Id

TEMAT: Siła prawdziwej miłości. Psychologia i język miłości.


Cele lekcji:
  • przedstawienie wniosków dotyczących potęgi miłości Romea i Julii w kontekście konfliktu społecznego w Weronie
  • analiza języka kochanków

W ramach podsumowania poprzedniej lekcji, na której analizowaliśmy wybrane fragmenty dramatu "Romeo i Julia" (str. 121-124)  wykonaj w zeszycie następujące polecenia:
  1. Jaki głębszy sens dostrzega książę Escalus w śmierci Romea i Julii? Uwzględnij finał sporu między rodami.  Zacytuj właściwe fragmenty i je zinterpretuj. 
  2. Jakie zagrożenia dla państwa niesie wewnętrzny konflikt społeczny? W odpowiedzi odwołaj się do dramatu "Romeo i Julia". Wskaż przynajmniej dwa zagrożenia.
W ramach przygotowania do lekcji piątkowej:

  1. Przeczytaj uważnie fragmenty dramatu, zamieszczone w podręczniku na stronach: 127-129 oraz 132-134


UWAGA!  

W dzienniku znajdują się już propozycje oceń na koniec roku szkolnego. 

Bardzo proszę o zapoznanie się z oceną. 

W przypadku pytań, proszę o kontakt przez platformę.


Brak komentarzy:

MIĘDZYWOJNIE - informacje wstępne

  MIĘDZYWOJNIE - PREZENTACJA